środa, 10 lutego 2021

inne poglądy

Jak dla mnie to cały ten ich (i tu kilka słów w łacinie, takich, których moderator nie wybacza) to tylko dowód na to ile wiedzą o realiach życia, pracy czy prowadzenia biznesu w naszym pięknym kraju. I darujcie, ale w tym sezonie wyjątkowo zabolał mnie finał wośp. No... SERIO ?! Rząd był w stanie zorganizować szpital na narodowym i nadal ładuje w niego kasę, a my po raz kolejny w tym sezonie robimy zrzutkę bo nie ma za co nas leczyć ... Ludzie !Będą doić kogo mogą. Czego nie rozwali koronawirus zajadą podatki. Mam znajomego hydraulika, większość robót, gotówka bez kwitu, jak mówi, tylko wtedy czuje ze zarabia, żadnych wielkich tematów, dłubanina u Kowalskiego, jest to prawda, zarobisz czystą nieopodatkowaną gotówkę to jesteś zarobiony, inaczej to są prawie twoje pieniądze... aha a jakby ktoś zastanawiał się komuteraz dobiorą się do kieszeni:Z roku na rok zwiększam obroty (u mnie tylko na fakturę), a kasy zostaje coraz mniej. Masakra ile podatku płacę co roku jak na rzemieślniczą działalność.Moim zdaniem opozycja niewiele może zrobić, nawet jeśli będzie pracować w 100%. Z moje punktu widzenia temu wszystkiemu winna jest propaganda, która jest bardzo agresywna. Zachowanie polityków nie ma już nawet nic wspólnego z kulturalnym zachowaniem .. wyborcy rządu są karmieni chamstwem i nienawiścią, która zajadają ze smakiem krzycząc chcemy więcej. Niezależnie co dobrego zrobi opozycja, a zarazem rządzący ukradną zostanie to przedstawione w krzywym zwierciadle, gdzie oszustwa służą dobru Polski i suweren z pełną akceptacją pochwala takie działania, nawet jeśli są świadomi łamania prawa - bo do walki z zarazą (narracja, która została przyjęta przez zwolenników rządu) trzeba używać nadzwyczajnych środków jeśli po dobroci.. nie zdaje rezultatu. Właśnie ta narracja i nienawiść podzieliła Polskę, już nie ma niechęci do polityków (partii), jest niechęć jednego człowieka do drugiego, który ma inne poglądy. Jeszcze nigdy nie mieliśmy tak drogiego, bezkarnego i tak niekompetentnego Rządu, który przyczynia się do zniszczenia małych firm. I co? I nadal wysokie poparcie. Wydmuszka Duda utrzymał stanowisko. Jak dla mnie spora część winy jest po stronie g*wnianej opozycji. Parę miesięcy temu dziewczyny zrobiły zadymę, miałem nadzieję, że coś się zmieni. G*wniana opozycja potrafiła spieprzyć/nie wykorzystać największy ruch obywatelski od upadku Komuny. Jak dla mnie 2021 zmiast przynieść jakąś nadzieję trąci większym pesymizmem niż młodszy Brat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz