środa, 10 lutego 2021

sytuacja opanowana

Co ma się zmienić w sytuacji, kiedy ja mając 12 lat doświadczenia zawodowego jestem bez pracy. Do czasów covidu leciałam na 4 placówki, ale cóż.. Kilka ofert dostałam, wszystkie łączy jedno: wynagrodzenie w postaci najniższej krajowej (tzn 80%+wyrównanie) oraz umowa zlecenie. Sąsiadka, matka 2 dzieci, śmieje mi się w twarz. Żeby nie było, żadna patologia. Raczej. W ciąże zaszła po skończeniu szkoły policealnej, kilka lat lat spędziła http://udraznianie.waw.pl/przepychanie-rur-lomianki/ na wychowywaniu dzieci, dziś ma 500+ oraz skierowanie na staż po ktorym ma gwarantowane zatrudnienie. Stanowiska typu rejestratorka medyczna, pomoc stomatologiczna.. Niby nic, ale są to stołki nieosiągalne dla osób takich jak ja. Gdzie ja mam iść ze swoim dyplomem? Na własną działalnośc lub do montowni bo do magazynu mnie nikt nie przyjmie. Dorzuć do tego dofinansowanie do mieszkania. Bonusów w postaci bonów okolicznościowych nie liczę.
Żeby nie było: radzę sę. Po prostu bardzio bym chciała w końcu zacząć zyć, a nie se radzić. Może działać konsekwentnie i razem. Powinni być widoczni na ulicach. A przede wszystkim przedstawić realny plan na czas po PiSie już teraz, a nie sadzić hasełka na wybory. Wbrew pozorom jest sporo ludzi, którzy mają dość populizmu. Trzeba im tylko umożliwić dostęp do uczciwych źródeł. O ile to w polityce w ogóle możliwe.trzeba odwołać się do tych bardziej umiarkowanych zwolenników PiS, do tych, którzy nie głosowali dotychczas i do młodych. Dlatego tak mnie denerwuje zmarnowanie protestów kobiet. To wielka wina opozycji. Wszystko było możliwe. Teraz to się nie powtórzy na taką skalę. Inna sprawa to antypatyczna Lempart. Skutecznie odstrasza od tego ruchu. U mnie kolo biura mieszka dziewczyna, czwórka dzieci każde z innym 2 ojców siedzi, 2 nie wiadomo gdzie. Teraz siedzi z piątym chyba będzie kolejne dziecko. Dostaje 500+ na każde + z funduszu alimenty + chodzi do MOPSu na żebry. Już nigdy pracować nie będzie ma przecież zagwarantowaną emeryturę (!). Jak wracamy z biura często mają okna pootwierane impreza do poniedziałku do poniedziałku. I to nie wypompowywanie wody łomianki pojedynczy przykład. Żona denerwuje się niesamowicie. Nie ukrywam, że nie znam jeszcze drugiego tak głupiego sposobu na rozdawanie socjalu w takich czasach w takich ilościach. Nie znam się na polityce, ale: jak PO przez lata wystawia mordę w postaci bulteriera, cynika Schetyny to poparcie spada. Na co komu Tusk? On tylko pomaga PiS bo nim straszą. Na emeryturę z tymi starymi dziadami (Tusk, Kaczyński itp)! Potrzeba młodych!Uważam, że żaden plan nic nie zmieni aby móc wpłynąć na zwolenników rządu. Nawet jeśli będzie jakiś plan to nie dotrze on do lektoratu pis, a jeśli dotrze do zostanie tubę wyśmiany i przeinaczony. Jedyna droga to taka, że któregoś dnia obudzą się z pustym portfelem. A to czy my w ogóle powinniśmy uzywać słowa opozycja wobec "tych drugich" to mam mieszane uczucia. Takie tam cziłały: podbiegnie toto, obszczeka, obszczeka i wróci na wgodną poduchę gdzie będzie dalej gryżć buty właściciela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz